کددهی و برداشتن کد سوئیچ کیا
نوشته شده توسط : حمیده

کددهی و برداشتن کد سوئیچ کیا

مرکز تخصصی ساخت سوئیچ کیا یکی از کارهای تخصصی می باشد که برای امنیت خودرو بسیار مهم به حساب می آید و در این سال‌های به دلیل  طراحی پیچیده سوئیچ و ریموت  به افرادی حرفه‌ای و فعالیتی کاملا تخصصی تبدیل شده است. در همین راستا ساخت سوییچ کیا به تخصص و تجربه بالایی در کنار استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز دارد. مرکز نگین غرب از جمله مراکزی می باشد که دارای خدمات در سراسر ایران می باشد.
این مرکز می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ساخت  ریموت کیا ارائه دهد.از جمله این خدمات می توان به بازکردن انواع درب از جمله درب ضد سرقت، ساخت کلید کیا در محل، تراش تیغه کلید کیا ، کددهی و پروگرام سوئیچ کیا اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودرو شما دارد می‌بایست در انتخاب مرکز ساخت سوئیچ و ریموت مناسب دقت زیادی کرد.
اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب این مراکز به آن توجه کرد نیروهای متخصص در این مرکز و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده است. به دلیل افزایش ایمنی و دیگری جلوگیری از آسیب رسیدن به خورو می توانید از مراکز تخصصی بهره مند شوید.
سوئیچ و ریموت اصل کیا قیمت بسیار بالایی نسبت به ماشینهای هم رده خود است. بنابراین زمانی که سوئیچ به درستی عمل نمیکند می‌توان از طریق خام نمودن آن و کددهی مجدد به آن این اختلالات را برطرف نمود. برای این کار با استفاده از پروگرام کردن توسط پراگرامر سوئیچ را خام نموده و مجددا کد دهی میکنند و دراختیار مشتری قرار می دهند. 

 





:: برچسب‌ها: کیا , ساخت سوئیچ کیا , ساخت ریموت کیا , ریموت کیا , سوئیچ کیا , خودروی کیا , خدمات کیا , ماشین کیا , ساخت سوئیچ , ساخت ریموت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: